איריס אשר – יועצת משכנתא

איריס אשר, יועצת משכנתאות וכלכלת המשפחה, מציעה ייעוץ משכנתא אישי ואובייקטיבי, אשר יבטיח שהמשכנתא שתיקחו תהיה החסכונית ביותר שניתן להשיג, תוך התאמה מלאה לצרכים האישיים שלכם.

דעו כי הבנקאים במחלקת המשכנתאות (כולל אלו הנקראים ״יועצי משכנתאות״) מקבלים את שכרם מהבנק וגם אם הם נחמדים וסבלניים אליכם, יש לזכור כי הם מייצגים את הבנק ומטרתם אחת:
למכור מוצר ריווחי ככל שיוכלו לבנק. במקרה זה – המוצר שהם מוכרים נקרא משכנתא.

אלא אם כן אתם כלכלנים, עובדי בנק או קרובים ראשונים של עובד בנק – הדבר הנכון הוא לקחת ייעוץ משכנתאות אובייקטיבי אשר יכול לחסוך לכם עשרות ואף מאות אלפי שקלים. 

לקוחות מרוצים חותמים על חוזה אצל איריס אשר

משכנתא מותאמת אישית לצרכים שלכם

איריס אשר תכיר את צרכי המשפחה, ותבנה לכם תמהיל אופטימלי אשר לוקח בחשבון את מצבכם האישי, כדי להבטיח שתוכלו לעמוד בהחזרי המשכנתא גם בטווח הרחוק, שנים מהיום. כלומר, ייעוץ משכנתא מקצועי צריך להתייחס, בין היתר לסוג ההחזרים החודשיים והריביות הכדאיות ספציפית עבורכם.

הנה כמה דוגמאות לשאלות חשובות שצריך להתייחס אליהן לפני לקיחת משכנתא:

  • האם צפוי להגיע אליכם סכום כסף כלשהו בעתיד?
  • האם אתם מתכננים להרחיב את המשפחה בשנים הקרובות?
  • האם בכוונתכם למכור את הנכס תוך מספר שנים?

איריס אשר תשלב בין שני תחומי ההתמחות שלה, ייעוץ משכנתאות וכלכלת המשפחה, כדי להבטיח שתקבלו את המשכנתא הטובה ביותר עבורכם, בהתאם להכנסות, ההוצאות, התוכניות והיעדים שלכם.

מו"מ וליווי מלא מול הבנקים למשכנתאות

לאחר הבנת הצרכים והתוכניות שלכם, איריס אשר תבצע מו״מ מול מספר בנקים. היא תדע להגיש את התיק שלכם לבנקים הנכונים, שכן לא כל תיק הלוואה למשכנתא מתקבל טוב על ידי כל בנק. לכל בנק החוקים שלו, ותהליכי העבודה והאישורים הם שונים מבנק לבנק. רק יועץ משכנתאות המעורה בשטח יידע להפנות אתכם לבנק האידיאלי עבורכם. איריס אשר תלווה אתכם עד למעמד החתימה.

בנוסף לייעוץ משכנתא עבור רכישת נכס חדש, איריס אשר מציעה ייעוץ משכנתא על נכס קיים לצורך שיפוצים, כיסוי חובות והלוואות, השקעה בדירה נוספת, רכישת נכס בחו״ל, פיקדון לדיור מוגן, עזרה לילדים ועוד.

איריס אשר היא חברה בהתאחדות יועצי המשכנתאות ובאיגוד היועצים לכלכלת המשפחה.

המלצות לקוחות ייעוץ משכנתא

"הרגשנו שהגענו לאדם הנכון ובזמן הנכון. איריס ניהלה מומ מול מספר בנקים באופן מקצועי מאוד ולא ויתרה עד שהגיע לריביות הרצויות ממש כאילו ניהלה תהליך עבור עצמה."
אדי ואודי ארד כוכבי ביקורת

"איריס הלכה איתנו יד ביד במבוך המשכנתא ובשום שלב לא נתנה לנו להרגיש לבד. אנחנו ממליצים על איריס בלב שלם כי אנחנו בטוחים שהיא תגרום לכם להרגיש בטוחים, מוגנים, ומרוצים!"
גל וחן כהן כוכבי ביקורת

"איריס הצליחה לחסוך לנו עשרות (רבות!) של אלפי שקלים לעומת ההצעה שקיבלנו מהבנק שלנו. בקיצור – שווה כל שקל."
משפחת זילברמן כוכבי ביקורת

 

קראו עוד על שירותי ייעוץ משכנתא:

 

לחיצת יד על רקע עמום של בית

או מלאו את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

נהניתם לקרוא? נשמח לשתוף:)